'SKUTINE' PALAČINKE

Recept povzemam izpod rok Tine Celestina/FB skupine - z njenim dovoljenjem. Hvala, Tina. 💖

Po dolgih10ih, če ne celo 15ih letih sem naredila skutine palačinke. 

Tokrat po Tininem receptu, ki seveda tudi ne uporablja kravje skute, temveč se jo nadomesti in.... sem že povedala, da so izpadle PERFEKTNO? 

Sladke, nobenega priokusa. Naravnost odlične! 

Slike morda niso toliko prepričljive, a obljubljam, da je okus božanski. Okus je tisti, ki prepriča zagotovo. Ko jih boste naredili enkrat, jih boste delali še in še krat!
Vsejedci pa ne bodo verjeli, da so brez skute! 
Če si vsejedec, velja izziv, da jih narediš, ter poskusiš. Velja? Upaš sprejeti izziv? 😎




V receptu Tina sicer uporabi svilnat tofu, a sama ga nisem imela, zato sem uporabila kar navadnega iz Mercatorja. 
Konsistenca 'skute' pa je bil z njim čisti približek. 💪

Za svilnat tofu je znano, da je bolj rahel in mehak in se ga uporablja pri izdelavi sladic, da so bolj kremaste. 
No, sama sem želela, da so palačinke s 'skuto' bolj avtentične tistim s kravjo smetano, ki sem jo bila nekoč vajena, ter ne kremaste. 




Tina, naredi maso za v palačinke iz svilnatega tofuja in sojinega vanili pudinga ali jogurta.
Sama sem naredila iz slednjega.  



Tofu sem nadrobila v skledo, dodala vanili sladkor, cimet, limonino lupinico, nekaj limoninega soka, ter prelila z javorjevim sirupom.

Za sladilo se lahko uporabi tudi agavin ali pač katerikoli drug sladkor, pravi Tina. Osebno mi je javorjev sirup čudovit za pripravo s tofujem saj se krasno z njim poveže  in zato ni prav nobenega okusa po tofuju.  😵



Nato sem posebej zamešala navaden sojin jogurt (iz Hoferja) s precej ovsene smetane za kuhanje (iz dm-a), ter malo limone. Malenkost se posoli. 


Nekaj dobljene mase se prilije prejšnji - s tofujem. Toliko, da dobimo videz 'skute'. 
Ostalo maso, ki ostane pa prihranimo za premaz palačink. 

Zdaj lahko masi, namenjeni fili palačink - dodamo tudi rozine, ki smo jih prej namočili v rum ali pehtran v kolikor vam je všeč. 
Mimogrede, pehtran se odlično poda! Prav tako rozine namočene v rum. Veliko ruma! 😂 (Nobenemu povedat - rum obožujem! 😋 ) 

Spečemo palačinke po želji. 
Sama jih delam na osnovi vode, ter dodam kurkumo za rumen videz. Naredite jih lahko tudi s poljubno moko. Kar in kakor vam srce poželi. 



Na sredino damo filo, ter previdno zavijemo. Nafilane palačinke zložimo eno poleg druge v pekač. Sama sem uporabila steklenega. 
Preden sem jih zložila, sem ga premazala s kokosovo maščobo. 



Nato palačinke premažemo s preostalo maso. 
Ker sama na to nisem pravi čas pomislila, ter sem maso pozabila razdvojiti - sem premazala kar to s pehtranom. 😂 
Pečemo 20min. 

Videti sicer ni lepo, a šteje okus. Ta pa je bil na koncu, ko so bile pečene - božanski. 💚
No, pa tudi vseeno so nekoliko drugače izgledale. 😃



DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u


Hvala za tvojo podporo. 💥  

Komentarji

Priljubljene objave