OMLETA NA POSTELJICI

To jed sem poimenovala tako zato, ker mi je 'omleta' še največji približek zanjo, čeprav okus ni podoben omleti, temveč je osvežujoče lahkotna jed, ki pa je kljub temu nekako nasitna, saj vsebuje 'sir'. 



Jed sem si izmislila sama, torej sem jo delala prvič in tudi improvizirala. S partnerjem naju je navdušila tako po okusu kot videzu. 😍

Želja mi je bila, da uporabim kruh in zelenjavo. Nekoč bi v tej kombinaciji uporabila jajca, zato mi je bil izziv kako narediti brez jajc, ko bi jih sicer nujno potrebovala. 
Izhajala sem iz tega, da potrebujem pač vezivo. In, zato sem uporabila chia semena. Nemleta, seveda. 

Torej, predpriprava je bila; 



  • v opekaču sem popekla veganski toast (dobite: Spar, Hofer, Lidl), ter ga narezala na kocke. Popekla sem 4 kom. 


  • na kocke narezala rdečo, zeleno papriko in paradižnik, 
  • naribala veganski sir
  • oprala koruzo, divjo rukolo.


Nato sem v posodo vlila malo (cca 1 dcl) rastlinskega 'mleka'/napitka. Sama sem uporabila iz indijskih oreščkov. 
Dodamo začimbe; malo soli, popopramo, malenkost kurkume, rdeče paprike, ter čisto malo chia semen. Večkrat premešamo, ter preverimo kako se chia napenjajo. Ta proces je v trajanju cca 20 min. 
Tekočina je na koncu še vedno tekoča, a z zametki zgoščevanja. 
Nato tekočini dodamo narezane popečene toaste, ter premešamo. Tekočino toast praktično popije.  



Takoj dodamo narezano zelenjavo in 'sir'. 


 Premešamo. 

Dobljeno maso stresemo v ponev, ki smo jo predhodno segreli, ter spečemo na eni strani, nato previdno obrnemo. 
Ne bo šlo kot omleta/palačinka, temveč v več delih, zato je previdnost na mestu. 

Popečemo še na drugi strani. Vidimo kako se sir prične topiti. 💛

Pripravimo posteljico iz divje rukule. 

Spečeno položimo na posteljico, ter postrežemo. 



DOBER TEK! 💚

Lahko mi slediš na Instagram-u. 
Všečkaš Facebook page BIOWAY/Planty4u



Hvala za tvojo podporo. 💥

Komentarji

Priljubljene objave